تردید پرسپولیس از توافق با هر گزینه خارجی قرارداد بیرانوند با پرسپولیس در شرایط فسخ! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فرانسه و اتریش در یورو۲۰۲۴| خروس‌های نه چندان مقتدر نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بلژیک و اسلواکی در یورو۲۰۲۴| شکست دی‌بروینه! افشای چت‌های خصوصی گزینه سرمربیگری پرسپولیس+ عکس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی فرانسه و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اسلواکی در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین هافبک‌های درجه دو از استقلال می‌روند| رضاوند، نیک نفس و مهدی‌پور زیر تیغ پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد نکونام در انتظار تایید نهایی قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست
سرخط خبرها

فصیحی: در پارک تمرین می‌کنم

  • کد خبر: ۳۱۰۶۱
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
فصیحی: در پارک تمرین می‌کنم
بانوی دونده ایرانی گفت: ورزشگاه انقلاب تنها پیستی است که داریم اما با من فاصله زیادی دارد و مجبورم در پارک تمرین کنم.

به گزارش شهرآرانیوز، فرزانه فصیحی که با رکوردشکنی در دوی ۶۰ متر عنوان اولین بانوی دونده ایرانی را گرفت که سهمیه مسابقات جهانی داخل سالن را کسب کرده، این روزها در حال تمرین برای رکودشکنی در دوی ۱۰۰ و ۲۰۰ متر است. او تمرینات خود را با وجود شیوع بیماری کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، قطع نکرد و برنامه خود را به صورت اختصاصی در محیط‌های خلوت ادامه داد. فصیحی اکنون که پیست‌های دوومیدانی باز شده، در پارک تمرین می‌کند چون می‌گوید فاصله زیادی با ورزشگاه آفتاب انقلاب دارد.

 

فصیحی در مورد پیگیری روند تمرینات خود گفت: در پارک و جاهای مختلف تمرین می‌کنم که خیلی سخت است چون ورزشگاه آفتاب انقلاب تنها پیستی است که در حال حاضر داریم و با من خیلی فاصله دارد؛ برای تمرین در این ورزشگاه دو ساعت رفت و دو ساعت برگشت طول می‌کشد و سه ساعت هم تمرین داریم که خیلی خسته می‌شوم. در نزدیکی‌هایم هم پیستی نیست که آنجا تمرین کنم به همین دلیل در پارک و محل‌های غیراستاندارد تمرین می‌کنم.

 

او به تلاش برای رکودشکنی در دوی ۱۰۰ و ۲۰۰ متر اشاره کرد و گفت: هدفم رکوردهای ۱۰۰ و ۲۰۰ متر است و برای رسیدن به آن تمریناتم را قطع نکردم. با اینکه تمرینات تداخل پیدا کرد، زمین تمرینم عوض شد و نتوانستم آنگونه که باید کارکنم اما قطعا یکی از اهدافم به دست آوردن رکورد ۱۰۰ و ۲۰۰ متر ایران است که به زودی محقق می‌شود.

 

این دونده در مورد به تعویق افتادن المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: این تعویق برای من خیلی خوب بود چون یک سال دیگر وقت دارم تا به هدف‌هایم برای المپیک برسم.

 

فصیحی در پایان گفت: امیدوارم این شرایط هر چه زودتر به خوبی و خوشی تمام شود چون ورزشکاران اکنون بلاتکلیف هستند. امیدوارم به زودی مسابقات شروع شود، به شرایط قبل برگردیم و من هم به اوج آمادگی برسم تا رکوردهای خوبی در ۱۰۰ و ۲۰۰ متر ثبت کنم.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->